.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح دفتر سرپرستي خبرگزاري برنا در مازندران

همزمان با ۱۵ استان کشور، دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا در مازندران افتتاح شد

همزمان با ۱۵ استان کشور و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا در مازندران به عنوان اولین دفتر استانی این خبرگزاری در کشور، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، در پی برقراری ارتباط تلفنی هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و بذرپاش، رئیس سازمان ملی جوانان ، دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا در استان افتتاح شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در مراسم افتتاح این خبرگزاری با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه مازندران در زمینه های مختلف، خاطرنشان کرد: امیدواریم خبرگزاری برنا فضایی را برای معرفی این توانمندی ها و استفاده بهینه از آن ایجاد نماید.

ابراهیمی با بیان اینکه خبرگزاری برنا متعلق به قشر جوان است، تصریح کرد: استان مازندران سرشار از استعدادهای جوان و خلاق بوده که رسانه ها بویژه خبرگزاری برنا می بایست توجه ویژه ای به این سرمایه عظیم داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های جوانان این استان در سال های دفاع مقدس، افزود: افتتاح این خبرگزاری در روزهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفته و برای کارکنان آن آرزوی موفقیت داریم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان از اهتمام ویژه استانداری جهت کمک به خبرگزاری ها و سایر رسانه های مجازی خبر داد و گفت: امروز رسانه های دیجیتال نقش قابل توجه ای در توسعه و پویایی جوامع دارند و از این رو مورد توجه قرار گرفته اند.

گفتنی ست در مراسم افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا ، رئیس سازمان جوانان استان و رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری نیز حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.